Pouziti Fedora Project v praxi a realita

Pondělí Listopad 24 22:07:53 CET 2003

On Mon, Nov 24, 2003 at 04:06:27PM +0100, Zdenek Mazanec wrote:

> Modifikovat ji budou, ale odstrani zminky o puvodnim nazvu, odstrani vse,
> kde jsou ochranne znamky atd atd. Proste dodrzi podminky.

> To sedi ;-))))))

Podivejte se panove, pokud neni relevantni informace z textu jasna, pak
je normalni nedivat se do vestecke koule a brat to tak, jak je to
napsane (nebo alespon primo rict, ze neco muze byt spatne).

A jestli nekomu (z anti-fandu RH) vadi, ze jsem "marketingove kecy"
jistemu horkokrevnemu pisalkovi vratil (coz se jemu desne nelibilo), pak
by stalo za zvazeni, kdo zde zbytecne "vyskakuje".

Zejmena v pripade, kdyz si dotycny borec neodpustil smerem ke me osobni
utok (s velmi pochybnym oduvodnenim).

Takze jestli nekdo ceka, ze se budu chovat jako on, pak si klidne jeste
prisadte. Mozna to bude zabavne.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz