Použití Fedora Project v praxi a realita

Pondělí Listopad 24 23:24:04 CET 2003

On Sun, 23 Nov 2003, Zdenek Pizl wrote:

> Jak se ale mam zachovat, kdyz (hypoteticky) do distribuce zapracuji pouze
> oficialni aktualizace zverejnene tvurcem distribuce? Nedal jsem tam nic
> sveho, vse proslo QA vyrobce. Stejne to nemuzu pojmenovat
> FEDORA/RedHat/Bastard.

A zkusil jste se primo u zdroje zeptat, zda je to umysl, nebo proste
nedomyslenost? (Tedy je mozne, ze budou jiste vyhrady proti tomu, aby se
updaty svepomoci "zapracovavaly" primo do originalni distribuce, ale
prinejmensim reseni typu, ze bude ke trem normalnim cedeckum jeste ctvrte
aktualizacni, ktere bude umet standardni instalacni program pouzit, by
nemelo nicemu vadit.)