Použití Fedora Project v praxi a realita

Zdenek SUTR Kaminski sutr na nms12.prago.net
Neděle Listopad 23 21:44:02 CET 2003

On Sun, 23 Nov 2003, Zdenek Pizl wrote:

> Jak se ale mam zachovat, kdyz (hypoteticky) do distribuce zapracuji pouze
> oficialni aktualizace zverejnene tvurcem distribuce? Nedal jsem tam nic
> sveho, vse proslo QA vyrobce. Stejne to nemuzu pojmenovat
> FEDORA/RedHat/Bastard. A to je mi trochu proti srsti, kdyz uz vyrobce umozni
> vygenerovat ISO image pomoci jejich "jakes takes" (*) otestovanych skriptu,
> tak by to mel umoznit nechat pod stejnym jmenem.

No, ja to delam tak, ze zakaznikum ve smlouve slibim, ze jim nainstaluji
Fedoru/RedHat a pak ze tam doinstaluji ty a ty baliky. A to je myslim
zcela korektni.

Ale je pravda ze nedistribuuji iso image neceho, kde se zacne instalovat
fedora a po rebootu jsou tam i ty dalsi baliky... Kdo chce distribuovat
neco takoveho, tak chapu, ze by to mohlo/melo vadit nejen RH, ale i
Debianistum/Mandrakistum/... bla bla bal.

> jeste lepsi by byl balickek DERedhatize-0.1.noarch.rpm :) tim nemyslim rm -rf
> / , ale skripty, ktere odstrani trademarkovane veci, popripade je nahradi
> neskodnymi kreslenymi vtipy.

Tak! :-)

--zk