Fedora jadro a Omnibook 4500

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Úterý Listopad 25 00:52:05 CET 2003

> moje zkusenost se suspendem je uplne bohova, ovsem, pravda, na omnibooku
> 4150 coz je trochu jinsi kousek. ale bohate mi stacilo narvat do kernelu
> apmd a udelat hibernacni partition programy fdisk a lphdisk
>
> (mam pocit ze u 4500 to bude obdobne, debian nebo redhat bude asi take
> upr.. pokud naloudujes apm)

Diky za nadeji, nicmene v 4500 bohuzel apm nefunguje (asi tam neni
podpora) - jen ACPI
takze suspend nebude (lphdisk je pry taky jen pro apm a navic Phenix bios.
Diky presto za snahu.

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *