Fedora jadro a Omnibook 4500

Houmles h na n.cz
Pondělí Listopad 24 14:29:30 CET 2003

caj,
moje zkusenost se suspendem je uplne bohova, ovsem, pravda, na omnibooku
4150 coz je trochu jinsi kousek. ale bohate mi stacilo narvat do kernelu
apmd a udelat hibernacni partition programy fdisk a lphdisk
(http://www.procyon.com/~pda/lphdisk/)
cely postup najdes napriklad na
strance http://ltswww.epfl.ch/~dsanta/resources/hp4150-linux
(mam pocit ze u 4500 to bude obdobne, debian nebo redhat bude asi take
upr.. pokud naloudujes apm)
   sh.

:wq
 Houmles, h na n.cz, sherlock na inway.cz

lsd fbi cia drugs mafia weapons guns pedophilia fuck - hi Echolon!