AMD64 - kdo doda HW?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Listopad 25 13:33:16 CET 2003

	Ale vzdyt je to prece prace pro kompilator, ne pro cloveka... - aspon to se snazi tvrdit protistrana a znazim se ji ukazat, ze z pozice uzivatele systemu to mozna tak vypada, z hlediska programatora to muze byt (a casto je) sakramentsky rozdil...

	Jak uz jsem napsal soukrome - dokud se MS Windows nezbavil 16-bit historickeho balastu nebyl v odbornych kruzich povazovan za nativni 32-bitovy system, stejne se divam na Linux - dokud v nem bude nezanedbatelne mnozstvi takovych systemovych nastroju, tezko ho budu moci oznacit za 64-bit OS.

>  nevidel jako  problem. Daleko vice bych  se bal programu,
> kde  je sotva
>  nejake ./configure.

	A kdyz se odpoutame od GNU sveta, kolik aplikaci neco takoveho pouziva?

>  Bylo by vubec zajimav prohnat vetsinu GNU software jinym kompilatorem
>  nez GCC, mozna by se naslo par gcc-ismu i v jinych vecech.

	:-) ono staci obcas vzit nejaky *.tar.bz2 (treba nejaka knihovna, nic Linux specific) a pouzit ho na jine platforme (Win32 - ono staci jen cygwin)...:-) O cistote kodu dostupnych source vim svoje a casto na to narazim, kodu je spousta, cisteho minimum...

>  Nemluve o tom, ze uz mu to bylo receno asi 100x :-)

	Ano a ja jsem asi tak 100x na ruzne strany zadal o pomoc s necim, co sam nezvladnu, nikdo se neozval, verim (a Reply tomu napovida) tomu, ze nezanedbatelne mnozstvi clenu konfery je nuceno v pracovnim procesu pouzit po ceste MTA MS Exchange, pomozte nam, budeme Vam vdecni (sam se snazim byt maximalne ohleduplny, problemy, na ktere jsem upozornen resim, jsou vsak problemy, se kterymi dlouhodobe nejsem schopen pohnout)