Rozdilna geometrie u stejnych disku

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Úterý Listopad 25 15:34:39 CET 2003

A jak poznam, ktery disk je ten spravny? Tj. podle ktereho mam
nastavovat? Mam to brat jako dogma, ze proste ten, ktery jiz tam je (v
mem pripade hda), je ten "vudce"? (v mem pripade bych totiz rekl, ze
geometrie je spatne prave u toho hda).

Toto reseni jsem jiz zkusil - viz. mail nekde pred par minutami -
vysledek je ten, ze si fdisk stezuje...

(menil jsem hda podle hdc - tj. ten na kterem jsou jiz partitiony
podle toho, na kterem jeste neni ani n, ale u ktereho se mi geometrie
zda logictejsi - napr. pocet hlav=16 odpovida tomu, co nadetekuje BIOS)

Diky za reakce