Rozdilna geometrie u stejnych disku

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Úterý Listopad 25 15:36:28 CET 2003

A ktery disk bych mel podle vas takhto upravit? hda (kde to ma v
linuxu 255 hlav), nebo hdc, kde je hlav 16 (to detekuje i BIOS).

A dalsi vec - kdyz prepisu prvnich 512b nulami (pocitam pomoci dd),
tak to z toho pak nenabootuji, ne? Ja bych potreboval reseni, ktere
nezlikviduje jiz nainstalovany system ;-)

Diky