AMD64 - kdo doda HW?

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Listopad 25 17:11:18 CET 2003

Pavel Janoušek wrote:
> [...]

To je blbost. Vzdyt vam rikam, ze SuSE ma v 64bitech na ctyrech ruznych
platformach *celou* distribuci (AMD64, PowerPC64, s390x, ia64). To si
vazne myslite, ze kompilator "zcela vyjimecne" opravil 2.500 programu
pro tolik architektur?

Sorry, ale opravdu si uprimne myslim, ze vase "zkusenosti" uz davno
neodpovidaji realnemu stavu veci.

Michal Ludvig
--
* A mouse is a device used to point at the xterm you want to type in.
* Personal homepage - http://www.logix.cz/~mic