OT: Divne chovani site

EHP ehp na s4u.cz
Úterý Listopad 25 17:57:37 CET 2003

> Jeste me napadla jedna prihoda z praxe ...
> U nas v siti mame administrovatelne switche, ktere ale uz dlouho nikdo
> neadministruje. A tak se stalo, ze jsme jednoho dne zapomeli, ze maji
> nejake IPny. Pak jsme priradili IPnu, kterou mel switch, jednomu stroji
> v siti. Ani switch, ani pocitac neprotestovali, jen se zacaly dit divne
> veci. Obcas se objevovaly chyby pri komunikaci mezi tim pocitacem a
> serverem, nekdy neslo pingat, jindy slo pingat. Situaci jsem po dlouhem
> zkoumani odhalil, az kdyz se mi prestalo darit spojeni s tim pocitacem,
> [...]

To chovani by docela odpovidalo, ale kolize to urcite neni - zkousel jsem ping
na cely rozsah kde podle monitoringu bezela cca polovina pocitacu a z te
poloviny mi jich odpovedelo jen par a zadne ip o kterem bych nevedel se tam
neukazalo. Zkousel jsem i primo vypojit nekolik pocitacu ktere nesly a vzit
si jejich ip - take bez uspechu.

EHP