Gentoo a kontrola integity neco jako rpm -Va ?

ondakr ondrakr na volny.cz
Úterý Listopad 25 18:21:20 CET 2003

> Chtel bych se zeptat jestli v Gentoo existuje nejaky nastroj na kontrolu
> integrity nainstalovanych baliku pomoci kontrolnich souctu. Mam na mysli
> neco jako rpm -Va. Vim ze existuje v /var/db/pkg ... /CONTENS soubor pro
> kazdy balicek s kontrolnima souctama. Ale nez zacnu vymyslet nejaky skripty
> tak sem se chtel zeptat jestli neco uz existuje.
> diky

Pred casem sem vzensl tento dotaz a prekvapilo mne ze sem tu nedostal zadnou
odpoved. Odpovim si tedy sam :-). gentoolkit obsahuje nastroje jako etcat,
qpkg a tak dale pomoci kterych lze davat dotazy a provadet kouzla podobne
jako s rpm.