Port OpenOffice.org na 64bitové platformy (Was: Re: AMD64 - kdo doda HW?)

Středa Listopad 26 05:44:43 CET 2003

On Tue, Nov 25, 2003 at 11:18:02PM +0100, Pavel Janík wrote:

> Ahoj Milane,
>
>    > > a už možná brzy snad i OpenOffice.org. Jenom mít více času ;-)
>    >
>    > To je hezke. Zda se, ze vse mohlo byt jiz vcera, jen kdyby kolega
>    > Janik nemusel delat mene dulezite cinnosti... :-)
>
> mám to brát jako nabídku pomoci? Pokud ano, tady jsou fakta:

Ne, nepracuji na Ooo a ani to neplanuji. Nicmene me udivilo, ze
vztahujes veskerou zavislost vyhradne na sebe. To bylo (a je) zajimave.

[...]

> P.S. Ano, živit moji rodinu je pro mne mnohem důležitější než práce na
> OpenOffice.org. Můžeš mi věřit, i když mi jinak nevěříš nic.

Pokud vim, mel jsi dohodu (a zrejme i mas) s mistni pobockou Sunu, takze
zas tak velky samaritan nejsi (a jestli uz ji nemas, pak je to tak jako
tak dobra investice i pro Tve vztajy se SUSE, pro ktere take delas). Toz
to je lepsi neverit (kdyz uz si o to rikas).

A kdyz jsme u toho - pokud vim (a ty to vis jiste take), Red Hat, Inc.
shanel nekoho, komu by mohl platit za udrzbu (a programovani) Ooo plny
uvazek (a da se predpokladat, ze to stale plati nejmene v tak zajimavych
ohledech). Takze pokud maji Tve prispevky vypadat tak, ze neexistuje
jina cesta (krome urvani zvance chleba od ust u Janikovic rodiny), pak
je to minimalne deformovani skutecnosti.

Krome toho nejsi jediny, kdo ma rodinu a dela neco zadarmo, takze se
divim, ze se tim tak ohanis (zejmena proto, ze znam i lidi, kteri maji
radove nizsi prijem, delaji na zajimavych opensource vecech a nemaji
potrebu se tim ohanet). Pokud mate doma hlad, pak proste na opensource
vecech nedelej (nebo rovnou napis, ze ti mame kazdy poslat stovku, jako
to je treba ve ViM pro deti z Ugandy).

Tim chci rict, ze Ti rad nejake penize poslu (protoze nemohu prispet
kodem z casovych duvodu), pokud to ma byt blokujici faktor pro Ooo na 64
bitech. Nicmene nemyslim si, ze narazky na toto tema jsou obvyklym
tematem, o ktery je nutne se zde otirat (pokud to nema byt jen snaha o
vylepseni image). Kazdy Ti zde pricte plus i bez toho.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz