RE: Port OpenOffice.org na 64bitové platformy (Was: Re: AMD64 - kdo doda HW?)

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Listopad 26 06:40:50 CET 2003

> On Tue, Nov 25, 2003 at 11:18:02PM +0100, Pavel Janík wrote:
> --
>                         Milan Kerslager
>                         E-mail: milan.kerslager na pslib.cz

Teda to je dvojka. :-) To je lepsi nez souboje Zeman vs. Klaus.

Ale vzhledem k tomu, ze jste presli docela hezky do osobni roviny, tak bych
navrhnul, ze sezenu misto a zorganizuju vam boxerske utkani. Pokud byste
snad byli prilis rozdilne vahy, tak bychom udelali nejaky jiny typ fair play
souteze (vyjma strelnych a bodnych zbrani). Co si budeme povidat. At uz je
intelekt jak chce vysoky, jsou to jen chlapi a i z psane konverzace se zda,
ze nedostatkem testosteronu netrpi. Takze je lepsi ho vyventilovat poradne,
nez nechat bouchnout kotel. A pokud byste si dali tricka Suse a Redhat, tak
by z toho sla udelat pekna linuxova show a prospelo by to nejen ovzdusi v
konferenci, ale i propagaci linuxu.

A nez mi zacnou ostatni clenove konference nadavat, co to sem pisu za
kraviny, tak bych je rad upozornil, ze jsem timto mailem umoznil panum
Janikovi a Kerslagerovi dat se dohromady a muzou zatahnout za jeden provaz a
svorne me odeslat tam, kde nohy ztraceji sve slusne jmeno. :-)

Hezke rano.

TNX

P.S. Doufam, ze jsem to napsal dostatecne neutralne, aby snad nekdo nemel
pocit, ze mu nadrzuju.