AMD64 - kdo doda HW?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Listopad 26 08:45:42 CET 2003

	A ja tvrdim, ze nebyly (*) - konkretni priklad dolozil kolega Zak - samozrejme, muzete mavnout rukou a rici, ze to je chyba aplikace a s 64-bitovou distribuci to nesouvisi, bohuzel tech programu, ktere maji problem s prechodem na 64-bit uz treba jen z duvodu, ze nejsou schopni zpracovat soubor vetsi jak 2GB, ackoli to umoznuje kernel, GLIBC a vse okolo je bohuzel daleko vice, na tyto problemy jsem narazel a narazim v aplikacich porad, ackoli podle Vas (a jinych) jiz nekolik let existuje Linux for s390, existuje pro IA64 apod. - ten Midnight commander v tech distribucich (treba od Red Hatu) nebyl obsazen?

(*) Jak uz jsem napsal, dukaz ze neco nelze nebo neexistuje byva zpravidla slozitejsi nez jeho inverze, kteryzto jako dukaz nemusime byt schopni ani provest...