AMD64 - kdo doda HW?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Listopad 26 08:52:00 CET 2003

	Take dekuji za oziveni davno zapomenutych informaci... - to myslim vazne.

	Uz od dob meho mladi (prekladac C na CP/M (Z80) - K&R syntaxe only:->), pokud se vazne uplne nepletu, byl long ve 32-bitech (vazne to nejsem schopen dohledat a lovim v pameti 15 let stare). Nicmene Borland C++ 3.X, ktere jiste mnozi z nas pamatujeme mel urcite long (mozna to bylo volbou kompilatora, to rovnez nejsem schopen vyloucit) na 32-bitech (protoze jsem ho s oblibou pouzival, nebot int s velikosti do 65535 (unsigned) byl pro mne casto velmi maly).

	Nicmene limits.h myslim neprisel az s ANSI C99, ale byl dle meho nazoru obsazen jiz v ANSI C89/ISO C1990 a v nem jsou veci jako MIN_INT, MAX_INT, MIN_LONG, vselijake INFINITY atd. obsazeny => domnivam se, ze to, na co poukazoval pan Trmac a je urcite v ANSI C99 je minimalne z casti obsazeni i v ANSI C89. Muze nekdo, kdo ma v hlave normu presnejsi tuto informaci potvrdit ci vyvratit?