AMD64 - kdo doda HW?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Listopad 26 09:17:57 CET 2003

Pavel Janoušek napsal(a):
> [...]

Teda neví vo čem se tu tak hádáte :-)

Já mám TURBO C++ od borlandu pro dos a tam je:

Typ 				Velikost

unsigned char			8
char				8
enum				16
unsigned int			16
short int			16
int				16
unsigned long			32
long				32
float				32
double				64
long double			80
near pointer			16
far pointer			32

Jenže co je to platné pokud budu využívat třeba long který bude mít 128
když překladač nebude schopen vytvořit požadovaný kod a nepůjde třeba
alokovat ram větší než 128M atd......

Prostě tak jak pod dos byly při překladu různé moduly Tiny, Small,
Medium, Compact, Large, Huge.

Prostě pokud chci využít nových věcí u nového CPU tak musí být program
řádně napsán, no a potom ten překladač musí ty nové věci v CPU používat
a potom mě stačí ten program znovu přeložit.

|    ICQ    179223500                    |