AMD64 - kdo doda HW?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Listopad 26 10:26:00 CET 2003

On Wed, Nov 26, 2003 at 09:38:00AM +0100, Pavel Janík wrote:
>    From: Pavel Janoušek <janousek na fonet.cz>
>    Date: Wed, 26 Nov 2003 08:53:58 +0100
>
>    > 	Casu na co? Pustit rpm --rebuild src.rpm ci ./configure; make; make
>    > 	install? Nebo na zasah do source - proc by se mel delat?
>
> Přečti si můj předchozí e-mail a podívej se na některé ze zmíněných URL
> a pochopíš.

 Ted jsem  zkousel co udelaji  nektere programy  (na i386) se  soubory o
 velikosti  od  2.8 do  4GB  a  Mozilla  1.5  ukazuj jako  velikost  0b,
 OpenOffice  s (s  gnome "ksichtem")  dialog "Otevreni  souboru" ukazuji
 nulovy cas, nulovou velikost a zadny nazev.

 Takze to,  ze Mozilla na AMD64  pracuje neznamana, ze vsude  uvnit jsou
 datove typy jak maji byt :-)

 IMHO  bych u  projektu nad  10000 radek  vubec nepouzival  jine nez  ve
 vlastnim .h souboru exaktne definovane typy.

 Podobne jako se size_t vs. int to bude podle mne i s time_t a prechodem
 na "vetsi" unixovy  cas apod.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>