bash: iterovani pres nazvy souboru s mezerami

Hynek Rehor rehor na students.zcu.cz
Středa Listopad 26 13:19:09 CET 2003

Dobry den,

resim problem viz $subj.

Pouzivam napr. pro koukani na serialy nasledujici cyklus:

for i in `ls wildcard`; do mplayer -fs $i; done;

Funguje to ok az do doby, nez se v nazvu souboru objevi mezera - pak
dojde k "roztoukenizovani" na jednotliva slova, napr: 10 dil.avi, se
zpracuje najdriv jako 10 a v dalsim cyklu dil.avi, coz samozrejme
nefunguje. Zkousel jsem i premluvit ls pres parametry k uvadeni escape
sekvenci, to ale nepomuze, problem je v tom toukenizeru...

Jak to vyresit, krome nahrazeni mezer v souborech podtrzitky
(mimochodem, jak na to? rucne se mi moc nechce...).

Dekuji,

--
Hynek Rehor <rehor na students.zcu.cz>