bash: iterovani pres nazvy souboru s mezerami

Hynek Rehor rehor na students.zcu.cz
Středa Listopad 26 14:38:28 CET 2003

Ja bych s IFS klidne pohnul, ale nevim presne jak. Jak se nastavuji tyto
vnitrni promenne shellu, stejne jako s exportovanymi?

Zkousel jsem:

$ export IFS='<newline>'

ale echo $IFS je prazdne. V man strance bashe jsem ani nenasel, zda je
to <newline> spravne... Mam misto toho uvest oktalovou hodnotu?

--
Hynek Rehor <rehor na students.zcu.cz>