Divne chovani site

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Listopad 26 16:24:31 CET 2003

> Traceroute skonci na poslednim routeru v obou smerech.
> Poslouchat primo na
> kabelu vyzkousim zitra jestli jeste vyhrabu nejakej hub.
> Zkusim nejak otestovat tu pamet, ale nemyslim ze by tam byla chyba ...

napadaju mi dve veci s ktorymi som sa stretol -

1) niektore (wifi) bridge ktore poznam maju obmedzenie na pocet MAC adries ktore
zvladnu bridgovat. ked sa pocet precerpa, chova sa to tak, ze niektore stroje
nechcu fungovat, lebo nie su v arp tabulke toho bridga, a ked sa tam dostanu,
vypadne nieco ine. nemate tam nejake taketo "obmedzene" zariadenie?

2) zazil som situaciu, ze ping po lanke bol niekedy v milisekundach, niekedy v
sekundach, potom vypadol uplne, potom destination host unreachable, potom zas
v milisekundach. vymenil som sietovky, kyval som kablami, nic nepomohlo..
nakoniec tam bola blbo nakrimpovana zasuvka (prehodene vodice). zaujimave bolo,
ze na jednom zariadeni svietila ledka LINK, na druhom nie, a chodilo to obcas.
nemate tam nejaku takuto zradu?

este otazka - odkedy to blbne? co sa medzitym zmenilo?