AMD64 - kdo doda HW?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Listopad 26 17:30:54 CET 2003

	Pokud netrvate na souvislem a primo adresovatelnem bloku, neni to problem a nebyl ani nikdy v historii... - o strankovani jste hadam uz pocul...

> Nastudujte si teoriu. A potom mi ukazte 32 bitovy program,
> ktory to dokaze.

> Pan Janoušek Vy snad neviete citat. Precitajte si co bolo
> uvedene pred tym
> programom, nez zacente generovat Vase hypotezy. Program bol umyselne

	Cetl jsem to nekolikrat a zrejme jste pouzil spatny vyjadrovaci prostredek, ja jsem v tom vazne videl zasadni programatorskou chybu (a prasarnu ke vsemu) a nikoli navod, jak si pomoci neco dokazat...

> napisany tak, aby Ste ho celkom iste nepovazovali za 32 bitovy a
> neobvinovali ma, ze 5GB pamate moze alokovat kazdy proces na
> 32 bitovej
> platforme.

	??? Jednak nevim, jake nesmysly a PROC (!) mi podsouvate, ze jsem mel rici/napsat nebo si myslim, jednak vas prosim, abyste nez mne zacnete poucovat o teorii, zjistete si moje i teoreticke znalosti (ano jsou omezene a jsem clovek omylny, pokud neco nevim, nedomyslim si a reknu narovinu, ze nevim vo co gou (a udelal jsem to i v tomto vlakne!)), proces i na 32-bit platforme MUZE naalokovat klidne 1TB - ostatne, co je databaze, datovy sklad...? Jo Vy jste chtel operacni a primo adresovatelne... ze jste se nevyjadril presne neni muj problem.

	A kdyz chcete argumentovat nesmyslne, neni to rovnez muj problem - vasi super velkou konstantu totiz do malloc vubec nepredate, protoze Vam ji zmrsi prekladac (NEDEFINOVATELNE!!!) jeste drive nez jste schopen ji vubec pouzit - vy jste totiz do malloc nepredal pozadavek na tu velkou pamet, jak se zrejme domnivate...

> PS: Dockam sa dokazu, ktory podpori Vas "hezký marketingový blábol"?

	Nemam zapotrebi Vam neco dokazovat... Spoustu souvisejici prace odvedli navic jini, za coz jim timto dekuji.