SAMBA - tisk -> WinXP:přístup odepřen

David Hartman linux na cag.cz
Středa Listopad 26 18:29:21 CET 2003

Zdravím konferu,

mám problém s tiskem na tiskárně, která je sdílená přes sambu. Na
serveru ji vidim, v pohodě nasdílím, ale když chci tisknout, tak Win
zařvou, že nelze vytvořit tikovou úlohu, že přístup byl odepřen.

/etc/samba/smb.conf :
[global]
   printcap name = /etc/printcap
   load printers = yes
   printing = BSD
   print command = /usr/bin/lpr -P%p -r %s
   printcap name = /etc/printcap
   min print space = 2000

[printers]
   comment = All Printers
   path = /var/spool/samba
   browseable = no
   public = yes
   guest ok = yes
   writable = no
   printable = yes

lpd běží. Příkaz "lpr -Pxerox /home/Z/hartman/print_test.txt" funguje a
vytiskne soubor. Všechny testy z Linuxu jsou v pořádku. Zkoušel jsem
dokonce i rozběhnout místo lpd cups, to se podařilo a po úpravě cfg
souborů v sambě byl výsledek stejný - přístup odepřen! :o(

Tiskárna byla přes rok sdílena a fungovala, takhle se začala chovat až
když 3x za sebou vypadl proud a UPSka byla zrovna v opravně na výměnu
baterií :(

Nevíte prosím, kde by mohl být problém? Díky David