SAMBA - tisk -> WinXP:přístup odepřen

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Středa Listopad 26 20:39:24 CET 2003

David Hartman wrote:
> Zdravím konferu,
>
> mám problém s tiskem na tiskárně, která je sdílená přes sambu. Na
> serveru ji vidim, v pohodě nasdílím, ale když chci tisknout, tak Win
> zařvou, že nelze vytvořit tikovou úlohu, že přístup byl odepřen.
>
> /etc/samba/smb.conf :
> [global]
>   printcap name = /etc/printcap
>   load printers = yes
>   printing = BSD
>   print command = /usr/bin/lpr -P%p -r %s
>   printcap name = /etc/printcap
>   min print space = 2000
>
> [printers]
> [...]

Tady by se opet dala pouzit okridlena replika o kristalove kouli, ze ?!?

Debugovat linuxove aplikace dle chybovych hlaseni WIndows je jen pro
opravdu otrle. Takze pokud k nim nepatrite = a co rikaji logy???

(smbcontrol smbd debug 3)

Prava k adresari spoolu jsou ok?

Dale je mozne, ze se po tom vypadku poskodily TDB soubory Samby.

(http://samba.kn.vutbr.cz/samba/docs/man/printing.html)
--- snip ---
  Samba stores the named values and all printing related information in
its internal TDB database files (ntprinters.tdb, ntdrivers.tdb,
printing.tdb and ntforms.tdb).
--- snap ---

(http://samba.kn.vutbr.cz/samba/docs/man/tdbbackup.8.html
tdbbackup -v)