Klávesnice v Kylix 2

MaReK Penguin Olšavský orsm na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 27 11:17:16 CET 2003

        Dobré dopoledne,
u nás ve firmě používáme pro vývoj prostředí Delphi 6/Kylix 2. Nevím, jestli
je to jen můj problém, ale Kylix mi trošku podivně "krade" klávesnici. Jako
implicitní mám českou, tu mi zamkne a nelze ji přepnout na anglickou, jenže
pak nejsem schopen napsat znaky jako <>=;{}... Máte tohle už někdo vyřešeno?
Jedu na Mandrake 9.1 a jako Window Managera používám v podstatě na střídačku
KDE 3.1.0, GNOME 2.2 a IceWM 1.11. U nás ve firmě jsem jediný na Kylixu,
protože mám na starosti portaci produktů a firemní web...
        Díky

--
MaReK Penguin Olsavsky
ICQ#: 160 178 925