AMD64 - kdo doda HW?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Listopad 27 12:58:44 CET 2003

	??? O kterem tvrzeni porad mluvite? Zadefinoval jsem Vam, co povazuji za stezejni vlastnost(i) pro prechod na 64-bit; zadefinoval jsem Vam to, co povazuji za 64-bitovou platformu; zadefinoval jsem Vam to, co povazuji za 64-bitovy program a jake od neho ocekavam vlastnosti. Na zaklade techto definic mi pomohli jini, kteri Vam ukazali, ze v pripade pouziti tech definic existuji ve stavajicich marketingem oznacovanych 64-bitovych distribucich komponenty, ktere vyse uvedenym definicim neodpovidaji a proto je zcela logicky v danem oboru hodnot a nad "danym telesem" nelze takovouto distribuci za 64-bitovou oznacovat - a na zaklade toho si stojim za svym tvrzenim, ze jde o "nemyslny marketingovy blabol".

	Vy jste si to mozna nadefinoval jinak, mozna jste i nektere sve definice nastinil, tim padem mate rovnez relevantni dukazy a relevantni/spravne odpovedi.

	To je prece naprosto v poradku a uplne klidne Vam verim. Stejne jako jsem na vlastni oci videl dukaz, ze dotycne "primky" na danem oboru hodnot byly oznaceny za rovnobezky, protoze ruznobezky by se v tom 2D prostoru z definice museli protnout - neprotly se, tudiz je nebylo mozno nazvat jinak rovnobezkami (a pritom se stacilo "podivat" kousek za rok).

	Pokud se Vam to zda padle na hlavu, pro me za mne, klidne. Bohuzel matematika je takova, nejpatrnejsi je to zrejme videt v algebrach, kde presne zalezi na definici dotycne algebry, povolenych/definovanych operacich a oboru hodnot/stavu nad/se kterymi se pracuje - pokud mate vysokoskolske vzdelani technickeho smeru, nepochybuji o tom, ze vite o cem mluvim (a prosim nerad bych na toto tema vedl diskuse, protoze jsem tyto veci a) nesnasel, b) rozhodne se necitim silny v kramflecich; coz neznamena, ze neznam aspon elementarni zaklady)

	Pokud kompilujete ten samy source jako ja, pak vezte, ze mnou pouzite GCC se chova jinak, u GCC 3.0.4. se GCC chova diametralne rozdilne v "modu" ANSI C89 a ANSI C99 apod. - Vase tvrzeni (bez uvedeni konkretniho GCC) je prinejmensim neuplne, protoze ja pro zmenu mohu dokazat, ze zadne takove hlaseni nemam...

> gcc version 3.3.1 (SuSE Linux)

	Bohuzel to jste udelal/uvedl az ted poprve, kdybyste postupoval systematicky, jak jsem se o to snazil ja, mozna bychom predesli spouste nedorozumeni a "domyslenim si", co nebylo receno ani napsano (tim, ze 32-bit program si muze rict via malloc o 5GB souvisleho prostoru jste mne vazne uzemnil...:->)