programator 8051

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Listopad 27 15:38:49 CET 2003

>   A to prosim odkdy? Willem je spicka toho co vubec ve free svete
> existuje, navic ma i pouze jednovrstvou desku, programuje kde co, ma perfektni
> a ochotnou komunitu a software i pod linux (sice neni z nejlepsich, ale
> existuji snahy udelat lepsi port).

Ahoj Davide :-))

koukl jsem se na ty stranky (taky me tohle tema zajima, ale doted nebyl
cas to resit) a nikde jsem odkaz na Linuxovej soft k tomu programatoru
nenasel. Jen Widloidni a obsolete Dosovej. Kde se to da najit?
Taky me trosku chybel vykres desky. Planek tam je, ale kdyz uz je tam
fotka osazene desky, proc tam neni nekde i deska samotna?

Zdravim,

Zdenek Bohm

P.S. Kdy zaparime? :-))