programator 8051

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 27 16:54:46 CET 2003

> Ahoj Davide :-))
  Nazdarek :-)

> koukl jsem se na ty stranky (taky me tohle tema zajima, ale doted nebyl
> cas to resit) a nikde jsem odkaz na Linuxovej soft k tomu programatoru
> nenasel. Jen Widloidni a obsolete Dosovej. Kde se to da najit?
  Vzhledem k tomu, ze jsem o to byl zadan, uvedu to i v konferenci
  http://www.astro.gla.ac.uk/users/paulm/Code/eprom.html
soft pro linux, trosicku letity ale funkcni, ale asi nevyvijeny. Treba
debian mam dojem ma bud v contrib nebo nekde take tento balicek (nebo
alespon v nejake verzi no uz nevim kolik to tehdy bylo, mela 5 cedecek a
kdysi pradavno se dala poridit i na invexu, byl).

  http://www.willem.org/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=soft_2
je diskuze na homepage na tema OpenSource a co s tim delat dale.

> Taky me trosku chybel vykres desky. Planek tam je, ale kdyz uz je tam
> fotka osazene desky, proc tam neni nekde i deska samotna?
  http://www.willem.org/ZIP/DocV31s.zip nelekni se toho formatu, OOo to
zvladnou :-) Je tam schema, layout i osazeni. Je to jednovrstva deska
(klasicka "treti vrstva" a to sice dratene propojky tu tvori dalsi :-) )
docela jednoducha a asi bez chybek predchozich verzi (dobastleni
soucastek pro intelacke flashky na mazani atd). Jinak na flashky pouze
se hodi i EZo flash ale vsechno co zvlada EZo zvlada i 31s.

> P.S. Kdy zaparime? :-))
  To zni jako dobry napad, chodime vetsinou patecni vecery k lojzkovi,
ale asi presny termin vyresime private pokud by se nikdo z konfery
nepridal.

> Zdravim,
>
> Zdenek Bohm
  Regards,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz