SATA disk na MB MSI VT8237

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 27 16:27:53 CET 2003

On Thu, 27 Nov 2003, Michael Kojdl wrote:

> Pokdu ja vim to Open Source drivery jeste nejsou, snad mozna nejkde
> nejaky beta... Resil jsem to asi pred 2 meici a v te dobe to bylo temer
> neresitelny:-), pokud bych si teda nehctel sam napsat driver:-)

Tedy nevim presne, co na te konkretni desce je, ale podle toho, co jsem
prave vygooglil, to vypada jako normalni VIA SATA radic, ktery uz nejaky
patek bez problemu na patchovanem 2.4.23-preX jeden muj znamy provozuje.
Dokonce jsme nejak komunikovali s autorem tech patchu a ten si nesmirne
pochvaloval, ze mu VIA dala veskere mozne materialy.

-- Honza Houstek