AGP 3 v kernelu 2.4.x

Michal Schmidt schmidt na kn.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 27 17:26:55 CET 2003

Honza Houstek wrote:
> Zdravim.
>
> Snazim se v praci zprovoznit pracovni stanici. Deska i AGP karta podporuji
> AGP 3, dohodnou se na nem a nenasel jsem zpusob, jak je presvedcit, aby
> pouzili starsi standard. Linux ve 2.4 tohle neumi a podle nejakeho
> starsiho prispevku to vypada, ze neni vule to do 2.4 backportovat. 2.6 je
> pro me nepouzitelne, nevim proc, ale po hodine prace (bez XFree) bez
> varovani pada.

Jaka je to deska (chipset) a karta?

> Takze potrebuju
> 1) primet kartu a desku, aby pouzili stare AGP (nenapada me jak, v BIOSU
> 	to na to zadna volba neni)

To by me taky zajimalo. Moje deska (Asus A7V8X, chipset KT400) se chova
tak, ze AGP2 nebo AGP3 zvoli automaticky podle toho, jaka karta je
zapojena. Nekde jsem se docetl, ze existuji BIOSy, ve kterych se da
tajnou kombinaci klaves dostat do nejakeho menu, kde se da AGP2 vnutit.
Ale nenasel jsem, na jakych deskach by tomu tak melo byt a neznam ani tu
tajnou kombinaci. Mozna si to jenom nekdo vymyslel.
Nekdo prisel na to, ze se da karta predelat na AGP2 odpajenim nekterych
konektoru. Je o tom zminka v prispevku do LKML:
http://www.cs.helsinki.fi/linux/linux-kernel/2003-23/1019.html
Dost brutalni reseni.

> 2) zprovoznit AGP 3 ve 2.4.x (vite o tom nekdo neco?)

Asi by to slo backportovat a mozna uz to nekdo udelal. Zalezi na tom, co
je to za desku.

> 3) zjistit, proc pada 2.6.0-test9 (do logu nepise nic)
>
> Kazda rada dobra.
>
> -- Honza Houstek

Michal Schmidt