AGP 3 v kernelu 2.4.x

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 27 18:43:32 CET 2003

> Jaka je to deska (chipset) a karta?

MSI K74AV (chipset VIA KT400A) a karta je nejaky novy Radeon (ted presne).

> To by me taky zajimalo. Moje deska (Asus A7V8X, chipset KT400) se chova
> tak, ze AGP2 nebo AGP3 zvoli automaticky podle toho, jaka karta je
> zapojena.

Jo, kdyz jsem tam strcil nejakou starsi kartu, tak to slo. Je to ale
dost postavene na hlavu, jak to, ze kdyz karta i deska neco umi, tak to
nejde vynutit.

> Nekde jsem se docetl, ze existuji BIOSy, ve kterych se da tajnou
> kombinaci klaves dostat do nejakeho menu, kde se da AGP2 vnutit. Ale
> nenasel jsem, na jakych deskach by tomu tak melo byt a neznam ani tu
> tajnou kombinaci. Mozna si to jenom nekdo vymyslel.

Jo, taky bych to tak videl. Podle toho, co jsem o tom nacetl, to mozna ani
neni uplne v moci toho Biosu.

> Nekdo prisel na to, ze se da karta predelat na AGP2 odpajenim nekterych
> konektoru. Je o tom zminka v prispevku do LKML:

Tak tohle se mi ze vsech moznych reseni libi uplne nejvic :-)
Vyzkousim a dam vedet. Diky!

-- Honza Houstek