AGP 3 v kernelu 2.4.x

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 27 18:38:41 CET 2003

On Thu, 27 Nov 2003, Petr Sebor wrote:

> Nevzpominam si uz na presne duvody, ale mam pocit, ze kdyz je na desce
> podpora AGPv3 a karta to umi taky (tzn. podporuje AGPx8), prepnou se
> na hw urovni do trochu jineho modu a uz neni sila je presvedcit,
> aby po sbernici komunikovaly pres AGPv2 protokol.

Jo, nejak tak jsem to taky pochopil.

> Skoda ze nevim(e), co je to konkretne za HW. Ja na 2.6.0-test11
> provozuju v AGPx8 jak nV, tak ATI hardware (desky s intel a via
> chipsety)... ale jedna se o 3D grafiku. Pro XFree ve 2D samotne
> neni AGP zapotrebi.

Ta padavost 2.6 zrejme nesouvisi s grafikou. Muzu sice popsat, co to je za
HW, ale vzhledem k tomu, ze stejne neposlu zadne relevantni logy, netoji
to za to (akorat bych plytval svym casem i casem lidi, kteri by to cetli).

> Jeste me napada, ze budto v test10 nebo az v test11 jsou nejake AGP
> opravy, tak snad jeste zkusit toto.

Jo, asi to tak skonci, ze to necham bez AGP do doby, nez na tom bude 2.6
fungovat rozumne.

-- Honza Houstek