programator 8051

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Listopad 28 09:53:44 CET 2003

>   Vzhledem k tomu, ze jsem o to byl zadan, uvedu to i v konferenci
>   http://www.astro.gla.ac.uk/users/paulm/Code/eprom.html
> soft pro linux, trosicku letity ale funkcni, ale asi nevyvijeny. Treba
> debian mam dojem ma bud v contrib nebo nekde take tento balicek (nebo
> alespon v nejake verzi no uz nevim kolik to tehdy bylo, mela 5 cedecek a
> kdysi pradavno se dala poridit i na invexu, byl).

Diky za odkazy, ale ten soft je verze 0.1 a pokud je pravda to, co se
pise v diskuzi na nize uvedenem odkazu:

The software is CLI ( command line interface ), currently it works on
the eproms only (eg: 27c256) and most importantly of all -- compiles and
works!

Tak je ten soft docela malo pouzitelnej - jenom epromky. To uz dneska
neni moc zhavy tema.

>   http://www.willem.org/ZIP/DocV31s.zip nelekni se toho formatu, OOo to
> zvladnou :-) Je tam schema, layout i osazeni. Je to jednovrstva deska
> (klasicka "treti vrstva" a to sice dratene propojky tu tvori dalsi :-) )
> docela jednoducha a asi bez chybek predchozich verzi (dobastleni
> soucastek pro intelacke flashky na mazani atd). Jinak na flashky pouze
> se hodi i EZo flash ale vsechno co zvlada EZo zvlada i 31s.

Dik, ac je to v poblblym *.doc, tak z tohoto bych snad tu desku uz
zvladl nafotit.

Na tohle tez odpovidam soukrome...

Zdenek