Problem s RTL8139

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Neděle Listopad 30 00:58:00 CET 2003

Kuk

Me tuhlo... kdyz jsem mel jadro 2.4.22 pri konfiguraci druhe sitovky na modulu
8139too

Mozna to ma spojitost..

s 2.4.23 pre9 uz je to vpohode

Havrla

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!