Aku libku/toolkit, IDE a jazyk na graficku aplikaciu

Středa Říjen 1 11:05:12 CEST 2003

On Wed, 1 Oct 2003, Martin 'Megac' Mokry wrote:

> Zatial som nasiel wxWindows a GTK ... ale este s tym nemam ziadne
> skusenosti, [...] Co sa tyka oboch programovacich jazykov tak mam
> s nimi zatial vcelku male skusenosti, pisal som par kratkych (n*100
> riadkov, n<10) programcekov v C, ovsem bez prace so socketmi,
> grafickymi dialogmi a podobne.

vs.

> Aplikacia by mala fungovat na threadoch, potrebuje sockety, eventy,
> dynamicky loadovane libky (v principe pluginy rozsirujuce funkcnost),
> mala by byt skompilovatelna na Linuxoch a na Windoze.

aneb: Dobry den, postavil jsem si na zahrade z prken kadibudku a ted bych
si chtel postavit mrakodrap, muzete mi prosim, poradit, jaky cement mam
pouzit do betonu?

Neurazte se, ze si z toho delam legraci, ale pokud je situace takova, jak
to z toho popisu vypada, tak to bude ukrutna nabihacka bez ohledu na to,
co pouzijete.