Aku libku/toolkit, IDE a jazyk na graficku aplikaciu

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Středa Říjen 1 12:37:53 CEST 2003

On Wed, Oct 01, 2003 at 11:05:12AM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> vs.
Tejto skratke akosi nerozumiem ...

> aneb: Dobry den, postavil jsem si na zahrade z prken kadibudku a ted bych
> si chtel postavit mrakodrap, muzete mi prosim, poradit, jaky cement mam
> pouzit do betonu?
>
> Neurazte se, ze si z toho delam legraci, ale pokud je situace takova, jak
> to z toho popisu vypada, tak to bude ukrutna nabihacka bez ohledu na to,
> co pouzijete.
Mozno som to zle popisal, takze to bolo zle pochopene, takze to
upresnim:

Veci ako thready, sockety, eventy, dynamicke loadovanie modulov som uz
vcelku intenzivne pouzival, ale v inych jazykoch ako C/C++ (naposledy
vyse jeden a pol roka v Delphi), takze principy a postupy ovladam podla
mna vcelku dobre, takze zvladnut nieco takehoto vacsieho v jazyku ktory
este velmi dobre nepoznam je len vec naucenia syntaxe a nejakych
specifik jazyka. Ako priklad uvediem ze som pred cca 2-3 rokmi isiel na
konkurz na poziciu programatora v Delphi bez toho ze by som Delphi pred
tym v zivote videl, ako konkurenta som mal cloveka ktory v Delphach
podla jeho slov kodil intenzivne uz vyse roka. Tipnite si kto ten
konkurz vyhral ;-)

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Network administrator @