nmbd sluzba se nahodne ukonci - uz vim proc

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Říjen 1 11:17:42 CEST 2003

> Po zmene radku wins support = on na off problem zmizel.

Hmm, a zjistil jste, co se s tim demonem delo? Pokud si pamatuju, tak
spousteci skript psal neco o neexistujicim pidu, pritom ale nejake nmbd
bezelo.

> Tim se ale vynoril problem se spravnou konfiguraci wins pro moji sit.

Pokud se do te site nahodne neprinasi a neodnasi zarizeni, tak bych
zprovoznil wins nekde jinde (kdyz to na tom samba serveru pada) a
konfiguroval ho staticky.

-- Honza Houstek