nmbd sluzba se nahodne ukonci - uz vim proc

HORA Vladimir Ing. noe.brno na telecom.cz
Středa Říjen 1 14:14:58 CEST 2003

Kristalovakoule pravi:

ERROR: both 'wins support = true' and 'wins server = <server>' cannot be set
in the smb.conf file. nmbd will abort with this setting.

			neni to nahodou ono ??

				.lada hora.