Aku libku/toolkit, IDE a jazyk na graficku aplikaciu

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Středa Říjen 1 13:06:18 CEST 2003

Ja bych mozna spise zauvazoval o Jave, jako IDE urcite Netbeans nebo
Eclipse. Oba maji vse co potrebujete a Java take splnuje vsechno krome
taskbaru (pokud jde o taskbar, tak ten stejne ve WindowMakeru, Fluxboxu,
pekwm, a desitce dalsich window manageru..... ) neni a pro GNOME i KDE
to taskbar aplikace asi programu jinak (ale to nevi jiste).

Pokud jeste nemate velke zkusenosti, myslim ze investice do uceni se
Javy se vyplati a proti C++ si ji urcite zamilujete...

Tom

P.S. Doufam ze ted se zdvihne flamewar o tom ze java je pomala a zere
hodne pameti, ale ono to s temito namitkami nebud tak horke.