Aku libku/toolkit, IDE a jazyk na graficku aplikaciu

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Středa Říjen 1 13:26:08 CEST 2003

On Wed, Oct 01, 2003 at 01:06:18PM +0200, Tomas Hubalek wrote:
> Ja bych mozna spise zauvazoval o Jave, jako IDE urcite Netbeans nebo
> Eclipse. Oba maji vse co potrebujete a Java take splnuje vsechno krome
> taskbaru (pokud jde o taskbar, tak ten stejne ve WindowMakeru, Fluxboxu,
> pekwm, a desitce dalsich window manageru..... ) neni a pro GNOME i KDE
> to taskbar aplikace asi programu jinak (ale to nevi jiste).
Asi som to zle nazval (ale spravny nazov ma nenapadol), nemyslim taskbar
ako panel kde sa zobrazuju spustene aplikacie, ale mam na mysli tie male
ikonky, napriklad vo Windoze vedla hodin ...

> Pokud jeste nemate velke zkusenosti, myslim ze investice do uceni se
> Javy se vyplati a proti C++ si ji urcite zamilujete...
>
> Tom
>
> P.S. Doufam ze ted se zdvihne flamewar o tom ze java je pomala a zere
> hodne pameti, ale ono to s temito namitkami nebud tak horke.
Javu skusit mozem, ale mal by to byt program ktory by mal bezat aj na
486kach s 8 MB RAM v pozadi pocas beznej prace,  a tam podla mojich
skusenosti Java dost spomaluje beh systemu. Su to ovsem len moje osobne
skusenosti ... a jedna cast aplikacie bude spravena specialne pre
Windoze a bude potrebovat pristup do Registrov, volania Windoze API a
podobne. Ako je na tom s takymito specialitami Java neviem, rad sa
necham poucit.

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Network administrator @