Aku libku/toolkit, IDE a jazyk na graficku aplikaciu

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Středa Říjen 1 13:59:18 CEST 2003

Martin 'Megac' Mokry wrote:

> Asi som to zle nazval (ale spravny nazov ma nenapadol), nemyslim taskbar
> ako panel kde sa zobrazuju spustene aplikacie, ale mam na mysli tie male
> ikonky, napriklad vo Windoze vedla hodin ...

Mozna jste to spatne nazval, ale ja jsem to spravne pochopil. Mozna je
to k neuvereni ale pod linuxem opravdu neni system tray standardem a
nekteri tvurci window manageru (potvory) opravdu zadny system tray
nevytvorili ;-)

> Javu skusit mozem, ale mal by to byt program ktory by mal bezat aj na
> 486kach s 8 MB RAM v pozadi pocas beznej prace,  a tam podla mojich
> skusenosti Java dost spomaluje beh systemu. Su to ovsem len moje osobne
> skusenosti ... a jedna cast aplikacie bude spravena specialne pre
> Windoze a bude potrebovat pristup do Registrov, volania Windoze API a
> podobne. Ako je na tom s takymito specialitami Java neviem, rad sa
> necham poucit.

486 s 8MB pameti uz je nejen na konci svoji moralni (to uz davno) ale i
na konci svoji fyzicke zivotnosti. Nez ten sw dopisete, tak uz ta 486
treba odejde ;-)

Pokud jde o volani Windows API, pristupy do registru, tak to si akorat
pridelavate problemy. Na Linuxu neco takoveho neni, takze musite
udrzovat dvojity kod, dvoji zdroj chyb, ....

Tom