mozilla - ztracene zpravy

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Říjen 1 22:04:58 CEST 2003

Fiala Roman wrote:

>Ahoj.
>
>V mozille v lokalnich slozkach mam inbox, ktery ma cca 400MB a je plny
>posty, ale mozilla ho uz par dnu ukazuje jako prazdny. (Jak se to stalo
>netusim, treba jsem si to omylem smazal, ale moc se mi tomu verit nechce.)
>
>Jak a co bych mel zmenit ve formatovani souboru inbox a inbox.msf, abych
>ho opet precetl i v mozille (v. 1.3)?
>
>Odpoved jsem hledal a hledam v archivu, zatim bez uspechu.
>
>Mejte se. R.

Pokud tomu dobre rozumim, nemate-li v Mozille zapnute "compact
folders", zustavaji maily v mailboxu i po smazani. Jak je to zarizeno
nevim. Popsana situace by tutdiz napovidala, ze jste maily smazal
a ty se doposud "nezkompaktovaly". Takze si je prvne zazalohujte
a pak badejte dal. O vysledek se podelte, protoze to take moc nechapu.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477