ntop odchazi tise

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 2 12:22:25 CEST 2003

	Ten nekdo jsem byl ja, hned jsem zaostril...:-)

	Je sice pravda, ze ja te pameti mam polovinu, zkusim se po tom
podivat. Ted zase mam pro zmenu jinou verzi 2.1.51, ktera je sice
rock-stable (cele dny drzi), ale dle realneho vypisu "nezanalyzuje" ani
1MB provozu... (ale tvari se, ze pracuje furt) ach jo.