ntop odchazi tise

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Říjen 2 12:30:10 CEST 2003

V Čt, 02. 10. 2003 v 12:22, Ing. Pavel Janousek píše:
> 	Je sice pravda, ze ja te pameti mam polovinu, zkusim se po tom
> podivat. Ted zase mam pro zmenu jinou verzi 2.1.51, ktera je sice
> rock-stable (cele dny drzi), ale dle realneho vypisu "nezanalyzuje" ani
> 1MB provozu... (ale tvari se, ze pracuje furt) ach jo.

Ja mam 2.2.0. Nicmene ted uz pul hodiny hledim na "top" a vidim, ze to
pamet nezere (ma to 20 MB a je to klidne).

Podezrivam spis nejakou funkci schovanou na nejake zalozce, ktera zezere
moc RAM a pak to upadne. Protoze ja jsem se naucil na jinem serveru uz
chodit jen po nekterych zalozkach/funkcich, a nepada mi to (klepu na
drevo). Tohle byl novy server a ja jsem to URL dal jeste dalsim lidem na
omrknuti - a oni asi nasli ty funkce, ktere ja uz radeji nepouzivam.

Petr