ntop odchazi tise

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Říjen 2 13:35:58 CEST 2003

	No jo, jenze ja jsem ho zkusil spustil v normalnim "web" modu (tedy standardne, jako by se nechumelilo), zakazal pristup na port 3000 pomoci filtrovani packetu a presto se odporoucel...:-(

	Mam pocit, ze dele drzel, pokud jsem vubec neuvadel Ifaces (a odnekud si vzal eth0), pripadne, pokud byl Iface jen jeden... kdyz jich bylo vice (na routeru asi necekane), pripadne mereni melo byt rozdeleno (-M), slo to do kolen behem hodiny...