HOTSWAP disk

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Říjen 2 17:01:20 CEST 2003

On Thu, Oct 02, 2003 at 12:27:10PM +0200, Jan Marek wrote:
> Koupil jsem dva typy boxu: jeden pro 2,5" HDD z notebooku (kolega
> menil disk a tak chtel ten stary vyuzit timto zpusobem) a jeden
> pro bezny 3,5" disk (jeden mi zbyl)...

 Mozna by jeste mohlo nekoho zajimat,  ze jeste predtim ten kolega chtel
 "256MB Pen  Drive USB 2,0  - Seitec",  ale jelikoz se  podarilo nekolik
 kusu tohoto vytvoru  pri kopirovani vetsiho mnozstvi dat  skrze USB 1.x
 nenavratne znicit tak  se zdalo byt lepsi pouzit neco  jineho :-) (BTW,
 dotycny prodejce to prodava porad...)

> Kolega zkousel ten 2,5" disk: chodi to taky dobre, ale nemuzu
> slouzit co se tyce typu USB. Na zarizeni je napsano, ze to
> podporuje USB2.0 i 1.1, vzhledem k tomu, ze je to od stejne
> firmy, tak bych tomu i veril.

 Uz jsem to zkousel (kernel 2.4.22) jede  to jak USB 1.1 tak i 2.0 (tedy
 podle "lsusb -v" se jedna o 2.0). Je to fakt pekne a hlavne narozdil od
 tech flash disku je to kapacitou a moznosti upgrade nekde jinde.
 Jeste z toho zkusim bootovat :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>