slozita sit a WINS

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Čtvrtek Říjen 2 17:33:23 CEST 2003

Konfiguruji sambu na komplikovane siti slozene z nekolika
podsiti na privatnich adresach 192.168.1.0/24, 192.168.3.0/24.
Tyto dve site jsou propojeny siti 192.168.2.0/30,
ta je tunelovana skrz sit 10.56.1.0/30 a 10.56.1.4/30.
V siti 1 jsou 3 workgroups, v 3 jedna.

Pokud pustim jen wins (wins support = on), tak mi pada
nmbd demon a samba nahodne prestava fungovat.

Z logu vyplyva, ze wins hleda server na vsech sitich,
ktere se ucastni propojeni, ale ktere me nezajimaji,
nejsou tam pocitace, ktere potrebuji obhospodarovat sambou.

Pokud jen zapnu wins, ale nezadam na samba serveru jeho IP
jako wins server, kdo je wins server?

Musim zadat IP a oriznout pomoci interfaces a bind interfaces only
chovani samby a wins serveru, aby se mi to chovalo rozumne
a hlavne to nepadalo? Nejak nemam moznost to dlouhodobe testovat
a zkouset trpelivost uzivatelu.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz