single user mode bez hesla? (Re: Heslo pro root nefunguje)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Říjen 2 19:29:04 CEST 2003

On Wed, Oct 01, 2003 at 02:59:41PM +0200, Jan Vyplašil wrote:

> pri nabehnuti LILO napsat: linux 1
> system by mel nabehnout bez pozadovani hesla, pak staci jen zmenit heslo
> (passwd), restartovat a normalne se prihlasit s novym heslem.
> a jste tam... muzete si delat co chcete... :-))

Na tohle jsem už mockrát narazil a vždy mi to vrtalo hlavou. To je nějaká
specialita Redhatu, že v single user modu nepožaduje heslo? Distribuce, se
kterými běžně pracuji (SuSE, Slackware) nic takového nedělají.

                                                            Michal Kubeček