single user mode bez hesla? (Re: Heslo pro root nefunguje)

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 2 19:51:29 CEST 2003

> Na tohle jsem už mockrát narazil a vždy mi to vrtalo hlavou. To je nějaká
> specialita Redhatu, že v single user modu nepožaduje heslo? Distribuce, se
> kterými běžně pracuji (SuSE, Slackware) nic takového nedělají.

Debian taky chce heslo. Nicmene je to celkem fuk, protoze kdyz uz je nekdo
schopen nabootovat do single user, tak pravdepodobne roota stejne drive ci
pozdeji dostane.

-- Honza Houstek