PCMCIA nestartuje - tzn nemohu aktivovat eth0

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Říjen 3 00:43:06 CEST 2003

vodicka wrote:

>Co se mi ale tento rok (rozumej od ledna) nekolikrat stalo
>(asi 6x - tj cca 1x do mesice) - PCMCIA se mi pri najizdeni

Podle meho pozorovani je pcmcia citliva na rychlostni podminky...
Sitova karta se napr. nestihne inicializovat vcas, takze nasledne
nenajede ethX apod. Zkuste rucne pmccia zastavit, spustit cardmgr,
overit ze jsou nahrane spravne moduly a pak nastavit ethX.

Je to jen napad... nevenoval jsem se tomu nejak zvlast dukladne
a nejsem znalec pcmcia subsystemu...

O.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'