samba - nejde vytvorit adresar

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 3 13:38:11 CEST 2003

On Thu, 2 Oct 2003, Miroslav Kolombo wrote:

> Na PUBLIC sdilenem disku mi nejde vytvaret adresare,
> soubory vytvaret a editovat mohu.
>
> Prava k adresari jsou 0777, create mask i directory mask je 0777.
> guest ok = yes.

Je to dost podivne. Jste si opravdu jisty, ze uzivatel, pod kterym samba
akci provadi, normalne muze adresar vytvorit? Zkousel jste se k sambe
pripojit z localhostu pres smbclient? Nemate tam nejaky podivny fs nebo
neco nestandardniho v kernelu?

Jinak to podle vaseho popisu vypada na nejakou bugu, nenapada me, co by
mohlo byt v konfiguraci samby za podivnost, aby se takto chovala. Co to
napise do logu (s pripadne zvysenym log level)?

-- Honza Houstek